Info
Więcej o mnie.




Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2015, Sierpień3 - 0
- 2015, Lipiec2 - 0
- 2015, Czerwiec5 - 0
- 2015, Maj9 - 0
- 2015, Kwiecień9 - 0
- 2015, Marzec4 - 0
- 2015, Luty7 - 0
- 2015, Styczeń4 - 0
- 2014, Październik1 - 0
- 2014, Wrzesień8 - 0
- 2014, Sierpień20 - 0
- 2014, Lipiec4 - 0
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj5 - 0
- 2014, Kwiecień12 - 1
- 2014, Marzec15 - 1
- 2014, Luty6 - 3
- 2014, Styczeń12 - 0
- 2013, Grudzień3 - 0
- 2013, Listopad3 - 0
- 2013, Październik5 - 1
- 2013, Wrzesień12 - 2
- 2013, Sierpień20 - 2
- 2013, Lipiec18 - 1
- 2013, Czerwiec15 - 5
- 2013, Maj18 - 6
- 2013, Kwiecień15 - 6
- 2013, Marzec13 - 5
- 2013, Luty13 - 12
- 2013, Styczeń13 - 14
- 2012, Grudzień4 - 0
- 2012, Listopad6 - 0
- 2012, Październik8 - 3
- 2012, Wrzesień16 - 15
- 2012, Sierpień18 - 13
- 2012, Lipiec21 - 24
- 2012, Czerwiec15 - 4
- 2012, Maj19 - 9
- 2012, Kwiecień13 - 10
- 2012, Marzec17 - 10
- 2012, Luty23 - 3
- DST 22.00km
- Teren 15.00km
- Czas 00:50
- VAVG 26.40km/h
- VMAX 48.00km/h
- Temperatura 16.0°C
- HRmax 177 ( 89%)
- HRavg 154 ( 78%)
- Kalorie 650kcal
- Aktywność Jazda na rowerze
Porzyczony Kross B2 - Test 29era
Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0
Podstawowy model, słaby osprzęt, mega ciężki ale mimo wszystko super się jeździło, szybki, dużo lepsza pozycja jak dla mnie niż na 26, w terenie bomba, z minusów to większy promień skrętu jest i mniej zwrotny. ale więcej plusów jest jak dla mnie.Będę musiał sobie sprawić w 2015roku fajnego 29era:)